טיפים לעיצוב תקרה מתוחה לחדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים עם תקרות מתוחות הנו אחד העיצובים הנחשקים ביותר בקרב לא מעט זוגות הורים. בעיצוב זה אתם למעשה משנים את זהותה של התקרה בחדר, והופכים אותה לכזו המתחרה ברצפה על עיצובו. התקרה גם תשנה את הצורה שלה, וגם תעוטר בצבעים שונים שחלקם נובעים מצבע חי, חלקם מבדי מתיחה מ- PVC וחלקם מנורות LED מיוחדות להתקני תקרה נמתחת מסוג זה. על מנת לבחור תקרות מתוחות לחדרי הילדים שלכם, אתם מוזמנים לעקוב אחר העצות שלנו.

בחירת צורתה של התקרה צריכה להיעשות על פי מבנה החדר

אם חלונות החדר, דלתותיו וארונותיו מבוססים על הצורה המלבנית, מומלץ למתוח את התקרה בצורה זו, ואפילו להדגיש קווים אנכיים או מקבילים לשאר רכיבי החדר. אם החדר מבוסס על צורה עגולה, מומלץ שגם התקרה תהיה עגולה. תקרה עגולה ניתן לעצב או כשהיא קמורה או כשהיא קעורה. ניתן גם לשלב בין האלמנטים השונים, למשל בתקרה עגולה ניתן לעצב גלים, ובתקרה מרובעת ניתן להטמיע חורים בצורת מלבנים סימטריים או צורות גיאומטריות מרובעות אחרות. בקביעת הצורה של התקרה אתם למעשה קובעים כיצד תיראה התקרה ומה יהיה מישור הייחוס שלה ביחס לנעשה כעת בחדר הילדים.

בחירת הצבע של התקרה - מומלץ להיעזר בצבעים בהירים סביב הלבן-וורוד

אלו הצבעים המשמשים את רוב רובם של חדרי הילדים בארץ. לכן, ניתן להטמיע בד פוליאסטר ורוד, או לצבוע בצבעים חיים דומים לו את עבודת התקרה נמתחת. ניתן גם להיעזר בנורות LED סביב ספקטרום זה. יועצי העיצוב בחברת ארטזון יסייעו לכם לבחור את התקני הצבע הנדרשים לתקרה שלכם כך שהיא תיראה במיטבה, ותביע התאמה רבתי לחדר הילדים המעוצב.

ארטזון - עיצוב תקרות מתוחות

ארטזון הנה חברת בוטיק המעצבת תקרות מתוחות באמצעות עבודות תקרה נמתחת. החברה עובדת עם צבעים, גופי תאורה ובדים נמתחים, ומייצרת עיצובים מגוונים, חסרי פשרות. ניתן לפנות לנציגי החברה לשם ייעוץ בנושא תקרות מתוחות לחדרי ילדים. אנו נקבל את בקשתכם ונייעץ לכם כיצד לבחור את התקרה. אם תבואו אלינו עם נוסחת עיצוב מוכנה, נסייע לכם לחדד אותה ולהפוך את התקרה שלכם למעוצבת, בהתאם לסגנון לו כמהתם.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: