משחקי עיצוב הבית עם תקרות

משחקי עיצוב בבית - תקרות מעוצבות לשדרוג עיצוב הפנים

כאשר אנו עוסקים בעיצוב הבית, חשוב להתייחס גם לתקרה, חלקו העליון של הבית. בעבר, כששאלנו דיירים כיצד הם מתכוונים לעצב את התקרה, קיבלנו תשובות כמו: “מה יש לעצב? נבקש מהקבלן שיצבע את זה כמו הקירות”. אלו שהיו קצת יותר יצירתיים אמרו: “תקרה זה באמת חשוב. אנחנו מתכוונים לצבוע אותה בצבע שאינו לבן. לקחנו את הצבע פלוני האומן הנודע שיעשה זאת עבורנו”. אנו מציעים מעוניינים להציע לכם את הדרך האטרקטיבית ביותר לעצב את ביתכם: תקרות נמתחות מעוצבות לשדרוג הבית. מהן תקרות נמתחות, ומה הן מעניקות לבית שלכם מבחינה עיצובית?

חיקוי של תופעות מלאכותיות ותופעות טבע

ניתן לחקות באמצעות התקרה הנמתחת – שמים מעוננים, גלי ים, צמחייה ירוקה, ואפילו רכיבים מלאכותיים בבית כמו למשל ציור של מנורה שנראה כמו מנורה תלויה. האלמנטים הללו מתממשים בשני רבדים, שאחד נמצא על השני. הראשון הוא היסודות לעיצוב המיוחד הזה, שהם הנמכת תקרה עם תקרה נמתחת. תקרה נמתחתים מקצועיים יגיעו לבית שלכם ויצרו צורות ייחודיות בתקרתכם. לאחר מכן הם יטלו משטחי פוליאסטר ו- PVC, בדים שנועדו לעיצוב הגוני של התקרה, ויממשו את העיצוב לפי הזמנתכם, בצבעים ובאיורים המתאימים. התוצאה: תקרה שנראית ממש כמו הדיוקן המתוח שעליה.

בחירת התקרה נמתחת והבדים

הבחירה תלויה במשקל הנשיאה של התקרה שלכם. התקרה נמתחתים שיגיעו לביתכם ידעו מיד מהו המינון הנכון של התקרה נמתחת שיש להשתמש בו, ואיזה עובי-בת לקחת. התקרה נמתחתים יממשו עבורכם את כל שתבקשו, לאחר שלקחו מידות והבינו מה סוג החומרים שיש להשתמש בהם בתקרתכם.

עבודה בזמנים נוחים ונגישים

עבודה מובטחת בזמנים נוחים ללקוח, ובפרקי זמן קצובים. מובטחת עבודה מושלמת ודקורטיבית מאד, אשר תדמה במדויק את מושא העיצוב שביקשתם. ההמלצות החמות שלנו: לעצב מנורה תלת ממדית בחדר בו גוף התאורה האמתי נסתר, או צדי, לעצב תקרת סינוסים גליים, ועוד. עיצובים אלו ייקחו אתכם למחוזות אחרים, ואפילו ישמשו כמיני-תאורה בחדר שאין בו סף תאורה גבוה: חלק מהבדים מכילים צבעים מחזירי אור.

תוצאות איכותיות מובטחות

תוצאות איכות המדמות תופעות מלאכותיות וטבע בצורה מדויקת ומוחשית למדי, הכל על טהרת הבד והתקרה נמתחת. כשהעבודה מקצועית, התוצאה אינה פחות ממרחיקת לכת. חברת ArtZone מבטיחה תוצאות איכותיות בעבודות הניתנות. מקסימום איכות במינימום הוצאה.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: