עיצוב פנים קלאסי לבית

מעוניינים בעיצוב קלאסי בלי לקנות רהיט וינטיינג’ חדש או ארון בעיצוב עתיק מעץ יקר? התשובה נמצאת על התקרה שלכם! תקרות נמתחות הן המוצר המושלם עבור הבית שלכם להנחלת עיצוב קלאסי באופן מידי. אנו מספקים את העיצוב מתוך הקטלוג שלנו ומבצעים גם את ההתקנה הלכה למעשה בביתו של הלקוח. בואו להתחדש בעיצובים מושלמים לתקרה שלכם ולהפוך אותה לקלאסה אמתית.

עיצוב ART PRINT קלאסי

הפכו את התקכה שלכם לדמויית-עץ, או דמויית חיפויי קיר. שום חומר מלבד תקרה נמתחת לא ייטמע בתקרה שלכם. אנו נשתמש בצבעים המדמים את המוצרים הללו ובכך ננחיל בבית שלכם עיצוב שנראה כמו עיצוב וינטייג’ קלאסי. בבתים רבים, סברו האורחים שהלקוחות שלנו עברו לבית מעץ, כשלמעשה התקנה פשוטה מאד של חיפויי תקרה נמתחת לתקרה עשתה את פעולת ההסחה.

עיצוב תאורת LED שנראה כמו תאורה עתיקה

LED היא אמנם טכנולוגיה מודרנית אבל אנו יכולים לספק לכם גופי תאורה המתאימים לשילוב בתקרות נמתחות, אשר נראים כמו גופי תאורה קלאסיים. לא, אין לנו נברשות, אבל ההתקנים אותם נספק, על אף שהם מודרניים, לא ייראו כאלה , אלא יחזירו מראה קלאסי לחלוטין. אנו משלבים את גופי התאורה שלנו גם בבתים שהיו קלאסיים עוד לפני שטיפלנו בהם, והדיירים, שהם מטבע הדברים מאד ביקורתיים, טענו שההתקנים רק הוסיפו לתחושת הוינטייג’ בבית.

שילוב נכון של צבעים וצורות במעברים מחדר לחדר

החשש הגדול ביותר של הדייר הוא שאם אנו מטפלים בהרבה חדרים, שלכל אחד מהם הוא בחר עיצוב אחר, ייווצר דיסוננס. בשביל זה בדיוק אנחנו כאן, ואנו לא נשלח את העובדים שלנו אליכם לפני שהבית שלכם עבר טיפול של מעצבי פנים אשר יבחנו את הדגמים שבחרתם, יציעו הצעות לשיפור ויציגו לכם את השינויים בהדמיות מחשב.

ארטזון - תקרות נמתחות בהזמנה אישית!

מעוניינים לחדש את הבית בעיצוב וינטיינג’ או קלאסי? פנו אלינו ואנו נספק לכם תקרות נמתחות שישלימו את עיצוב הבית בכיוון זה. אנו נספק לכם תקרות ART PRINT צבעוניות לצד נורות LED יוקרתיות שישלימו את העיצוב. ניתן להזמין גם משטחי תאורת LED ענקיים לתקרה כולה. ההתקנות תבוצענהּ בידי עובדים מקצועיים שיבדקו את התקרה שהם התקינו בסוף היום, יתקנו ליקויים וישאירו לכם בית בטיחותי ומעוצב.

 

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: