המדריך לעיצוב תקרות נמתחות

תקרות מתוחות מתקרה נמתחת מצריכות מספר שלבי הדרכה בטרם תבחרו את העיצוב המיוחל. כעיקרון מדובר בהדרכה תלת שלבית המעידה על גובה ההנמכה הרצוי, מה תרצו לעשות על המשטח המונמך מבחינת צורה, ומה תבקשו להנחיל לה מבחינת צבע. ידיעת שלושת הרבדים הללו תאפשר לכם לעצב את תקרתכם בקלות בתקרה נמתחת, ולבחור מתוך מגוון עשיר – את העיצוב המועדף עליכם.

קביעת גובה הנמכת התקרה

ניתן לקבוע שמנמיכים את תקרות נמתחות באמצעות לוח תקרה נמתחת אחד של 50-100 מ”מ עובי, וזו למעשה הנמכה של 4 ס”מ לערך שכן יש קורות עץ שיידפקו את התקרה והן למעשה תומכות בתקרה המונמכת. לחילופין, אן נעזרים בלוחות עבים יותר או בלוחות הללו כשהם ממוסמרים אחד לשני בצורה מקבילית, ניתן להנמיך את התקרה ב 6-8 ס”מ ואף למעלה מכך. זה נדרש, למשל, אם אחד מחדרי הבית גבוה וקצת מרגיש לכם כמו אולם כדורסל ואתם מעוניינים לדאוג שהאווירה בו תהיה מעט יותר אינטימית. אנו בחברת ArtZone שמחים תמיד לעמוד לרשותכם עם שירותי עיצוב והתאמת תקרות מתוחות מעוצבות במבחר דגמים. אנו מעצבים ומתקינים את התקרה הנמתחת בהתאמה אישית מושלמת לכל חלל.

קביעת סוגי התלת ממד שיוצבו על התקרה

אפשרות ראשונה היא להשאיר את המצב על כנו ולקבוע שהתקרה לא תהיה תלת ממדית אבל אז אתם מפסידים הרבה ערכים פונקציונליים שיכולתם לעשות בתקרה שלכם. לדוגמה, במקום להקריב את אחד מארונות הבית כארון אלקטרוניקה ותקשורת תוכלו לפנות אותו שישמש כארון לחפציכם האישיים ובמקום זאת, לחצוב את התקשורת שלכם בהנמכת תקרה נמתחת תלת ממדית שתיושם על התקרה המונמכת שלכם. מעבר לכך, תוכלו לבחור צורות גיאומטריות מעוצבות שיהיו חלק מהתקרה שלכם ובכך יקנו לה עיצוב מעניין ומושך יותר.

קביעת הצבעים שיהיו על התקרה

אם התקרה שלכם חלקה, וללא תלת ממד תוכלו להשתמש במישור המונמך החדש כאמצעי לדימוי השמים והשמש, או כאמצעי המדמה חדר עם מנורה, או התקן אחר שמקובל כי מוצב לגובה: סל של כדורסל, למשל. לעומת זאת, בתקרה תלת ממדים ניתן להדביק בדים, טפטים או לצבוע חי את המעוינים או הריבועים השונים שיש בתקרה שלכם וליצור מרקם פסיפס או ממש דיוקן PER SET. בדרך זו אתם מלבישים על התקרה שלכם גם צבע, ועל כן מפיחים בה רוח חיים ממש כפי ששטיח עושה על הרצפה, או פוסטר – על הקיר.

חושבים על עיצוב תקרות נמתחות נמתחות? תחשבו ArtZone! לעיצוב תקרות מכל הסוגים פונים רק לחברת ArtZone המובילה בתחום.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: