טרנדים לעיצוב תקרות מתוחות

עיצוב תקרות מתוחות הוא אחד מעיצובי הבוטיק הנחשבים בבית הלקוח ובאולמות אירועים. עיצוב תקרות מתוחות מציב אריחי תקרה נמתחת על התקרה, כשהם צבועים ומעוטרים בשלושה אופנים: צבעים המיועדים למשטחי תקרה נמתחת, הדבקת בדים נמתחים שנראים כמו צבעים, או הטמעת נורות לדים צבעוניות. בדגמים מסוימים של תקרות מתוחות, משלב האומן את שלושת האלמנטים בשביל ליצור צבע בתקרה.

עיצוב התקרה המתוחה – קווים לדמותו

בראש ובראשונה, מגיע לביתכם אומן תקרות מתוחות ובוחן מספר אפשרויות לעבות את התקרה בעיצובי בוטיק. לאחר מכן, הוא מוסר מידע לגבי סוג הצביעה המומלץ. הדברים נעשים בעיקר על פי עיצוב הבית והאלמנטים שניתן לשלב בו על מנת על מנת שיהיה לכם חדר מעוצב המבוסס על מיטב הצבעים ומיטב טקסטורות הצורה החדשניות.

קביעת סגנון המתיחה

קביעת סגנון המתיחה נעשה על ידי קטלוג מטעם האומן. בקטלוג תוכלו לצפות בגגות שעוטרו באמצעות תקרות מתוחות, ולראות שחלקם נעשו עגולים יותר, מרובעים יותר, ובעלי פאות חדות המזכירות משולש. כל בחירה מקטלוג מצריכה מידה מסוימת של הנמכת תקרה נמתחת, ולאחר מכן הטמעת משטח התקרה נמתחת המוכן על התקרה.

קביעת סגנון הצביעה של המשטח

ניתן לבחו בין צבע, בדי-מתיחה או נורות לדים, או שילוב של השלושה גם יחד. כל אחד מפתרונות הצביעה טומן בחובו תוצאות שונות אשר נראות בקטלוג חברת האומן. מומלץ לבחור על פי המלצת האומן, או מעצבי הפנים מטעמו, אך כמובן שלא יזיק להתייעץ גם עם מעצב פנים מטעמכם על מנת שיוודא כי בתקרה שלכם מותקן אלמנט מעוצב שיש בו כדי להשביח את איכותה של הדירה.

אנשים שהזמינו תקרות מתוחות הזמינו גם:

כונניות, שידות ומזנונים מתקרה נמתחת, התקני תאורת LED לתקרה נמתחת לכל הבית, ועוד אלמנטים רבים העוסקים בעיטור ושיפוץ הבית באמצעות תקרה נמתחת. זהו אחד מהשיפוצים הקלים ביותר, הנעשים ללא רעש ולכלוך. הלוחות מגיעים מוכנים מהמפעל, וכך שנשאר הוא להטמיע אותם היכן שצריך. בחברת ארטזון יסייעו לכם להגיע למשטחי התקרה נמתחת הייעודיים לתקרה שלכם, ולכל מקום אחר בבית, ולעשות זאת באופן מושכל, ובהתאמה משמעותית לעיצוב הבית שלכם.
ארטזון – תקרות נמתחות, עולם של עיצובים לפנייך. הזמינו מתיחה לתקרה, והתקנת התקני תקרה נמתחת בכל הבית!

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: