3 סיבות להתקין תקרות מתוחות בביתכם

עולם התקרות מתחדש בטרנדים עיצוביים שמשלבים חומרים תעשייתיים. החומרים הם בעלי עמידות גבוהה ומאוד אסתטיים. אחד החידושים בתחום הוא תקרה מתוחה, שחוץ מהיותה מעוצבת, היא גם מבודדת מרעשים חיצוניים כך שישנן 3 סיבות להתקין תקרות מתוחות בביתכם. גם במועדונים ומסעדות, ניתן למצוא את התקרות הללו כאשר הן מעוצבות בעיצובים עוצרי נשימה. חשוב, כי על מנת שתהיינה לכם 3 סיבות להתקין תקרות מתוחות בביתכם, למצוא חברה אמינה, המתמחה בהתקנה של תקרות מתוחות, אשר תשדרג לכם את הבית או העסק. מראה מודרני ויוקרתי עד מאוד, ניחן בהתקנה של תקרות מתוחות. גם בחדרי ילדים, ניתן להתקין תקרות אלה, בשילוב של כוכבים זוהרים, מה שיקנה לילדכם שינה נעימה יותר, כך שהוא יירדם במרה של הכוכבים הנוצצים.

יריעות של תקרה מתוחה בעלות תקן נגד אש

האלטרנטיבה של התקרות המסורתיות הפכה להיות שונה וכיום, ניתן למצוא עוד 3 סיבות להתקין תקרות מתוחות בביתכם, כאשר אתם תתקינו תקרה מתוחה שהיריעות שלה הן בעלות תקן נגד אש. ניתן למצוא צבעים ודוגמאות מרהיבות של בדים שונים או עיצובים כמו: גלים, קשתות, כיפות ועוד קווים מעניינים. גם גופי תאורה, יכולים להשתלב נהדר בתקרות המתוחות. מי שמעוניין בעיצוב חדשני ומודרני במיוחד, יוכל למצוא לוחות מחזירי אור בשילוב של תאורה מתאימה. מה שטו הוא שאחת מכל 3 סיבות להתקין תקרות מתוחות בביתכם, שתקרות אלה, מחזיקות מעמד יותר מ-20 שנה. התהליך של התקנת התקרות, הינו מהיר ואין צורך בצביעה , ייבוש או שיהיה לכם לכלוך מיותר כמו בשיפוצים למשל.

שינוי קטן - עיצוב גדול

מי שאין לו כסף מיותר או אינו מעוניין לשבור תכניות חיסכון, יוכל לבצע שיפוץ קטן עם מראה גדול, באמצעות התקנת תקרות נמתחות, אשר ישנו את המראה והאווירה הדירה או בבית. אתם מיד תבחינו בשינוי הגדול, באמצעות חברה המתמחה בהתקנת תקרות אלה, אשר תוכלו אף לבחור מהקטלוג שלה ולהתייעץ עם המומחים בחברה, לגבי העיצוב שיתאים לדירה, לבית, לעסק או למשרד שלכם. אין חשש להתקין תקרו אלה, באזורים שיש בהם לחות, כמו חדרי אמבט, מכוני ספא ועוד.

בשביל תקרות מתוחות של ArtZone לא צריך לחסוך. ArtZone מבטיחה עבודה איכותית עם שירות יוצא דופן לכל לקוחותיה. חברת ArtZone נותנת הצעות מחיר מפתות ושוות לכל כיס.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: