רעיונות לעיצוב תקרות נמתחות

כאשר אנו מעצבים תקרות נמתחות, ישנם מספר רעיונות ליישום התוכנית. הרעיון הראשון הוא להשאיר את המצב כמו שהוא: תקרה לבנה נמתחת, כשם שבצביעה רעיון ברירת המחדל הוא הקיר הלבן. יחד עם זאת, בתקרה נמתחת אפשרויות הצביעה הרבה הרבה יותר קלות מאשר על בטון משום שחלק נכבד ממנה נעשה עם טפטים ובדי הדבקה, ובשונה מקיר בטון, בו יש בעיה של “קיר לא נושם” – תקרה נמתחת הוא חומר שמיועד להדבקת טפטים, והם מחזיקים הרבה יותר זמן עליו מאשר על בטון, ולכן אך טבעי שתרצו להדביקם ולא לצבוע אותו חי. להלן מספר רעיונות לעיצוב בתקרה נמתחת.

תקרת נמתחת לבנה חלקה

תקרה נמתחת לבנה במרקם חלק ואחיד. תקרת התקרה נמתחת הלבנה והחלקה היא תקרת ברירת מחדל אשר מעוצבת משום שהיא נראית נמוכה יותר מהתקרה שהייתה לכם בעבר. יש בזה קסם ללא ספק, אך למי שמעוניין להעצים את העיצוב בבית, להלן מספר רעיונות נוספים למימוש המטרה.

תקרה לבנה מפוסלת

התקרה הלבנה המפוסלת כבר אינה תקרה מישורית אלא תקרה שעליה הונחו פסלי תקרה נמתחת, ממש כמו תקרה מתוחה דקורטיבית שרואים בכנסיות או בתי כנסת, למשל. ניתן לבחור בתקרה עם ריבועים או מעוינים המסודרים פלס אחד ליד השני או לבחור בצורות אקראיות כולל פסלונים קטנים של ממש המשמשים לעיצוב התקרה.

תקרה צבעונית חלקה

תקרה נמתחת חלקה אשר מעובה במוטיבים צבעוניים. הדבקת טפט בצורה ובצע של השמים והעננים, לדוגמה, או הדבקה של שמש המשמשת כטפט מחזיר אור. ניתן גם להדביק טפטים כיד הדמיון הטובה עליכם מהענפים המלאכותיים: דיוקן של עיר גדולה, דיוקן של מכונית, דיוקן של נורה או מנורה עם בית מנורה, וכד’.

תקרה צבעונית מפוסלת

תקרה עם פסלים או מרקמי פסיפס אשר בנוסף גם נצבעים בבדים, טפטים או צבע חי. התקרה מכילה את כל הדקורציות המובילות בענף עיצוב תקרה נמתחת, ועל כן מסוגלת להיות יפה ביותר, שכן הפסלים או התלת ממד שיש עליה גם מקבלים משמעות בצבע, מה שעושה אותם הרבה יותר ראליסטיים. מצד שני יש משמעות גם להשארת התלת ממד בלבן, שכן אז אתם מראים שאתם עקביים בעיצוב, במיוחד אם מדובר בעיצוב שהצבע הלבן הוא הצבע הדומיננטי בו (בית בעיצוב הייטקי למשל).
כל הרעינוות הכי שווים לעיצוב תקרות יוקרתיות, עכשיו באתר ArtZone המוביל בעיצובי תקרות מיוחדות.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: