עיצוב תקרות פנים בבתים פרטיים

בבית הפרטי, תקרות מתוחות נעשו כיום חלק אינטגרלי מהנוף העיצובי. אין זה קורה לשווא. הצרכן הביתי, שבמשך כל שנות התשעים והאלפיים המוקדמות הורגל כי עיצוב בית מתומחר במחיר של 4 ו- 5 ספרות, מצא את מה שהוא תמיד היה צריך: עיצוב זול, חסכני וגם מתוחכם המאפשר לא רק את חידוד מראהו של הבית אלא גם שיפור ניכר במערך התאורה שלו.

תקרת פנים ART PRINT מקטלוג

בואו להתחדש בארט פרינט שיוטבע על הלבן של התקרה שלכם. בואו להתחדש בתקרה שנראית כמו מעבה היער, פסגת ההרים, חוף הים או לב המדבר. בואו להתחדש בתקרה שנראית כמו עיר גדולה וסבוכה. עולם שלם של עיצובי תקרה מחכה לכם אצלנו ומאפשר לכם להשתמש בה כמתחרה הוגנת לרצפה כאשר יש עליה חיפויים מעוצבים ושטיחים דקורטיביים.

תקרה מוארת: הפכו את המשטח העליון של הבית למנורת ענק

תקרה מוארת הוא פרויקט שנוסה בעיקר בחדרי ילדים בהצלחה רבה. הפרויקט מבטיח שלילדים לא יהיה מגע עם חלקים חדים או רותחים משום שחלקי המנורה לא חשופים אלא עטופים בתוך התקרה, וגם גוף התאורה עצמו אינו מתחמם ונשאר בטמפרטורה קבועה. כיום אנו משווקים פרויקטים כאלו גם בסלונים ובחדרי מרכזיים והופכים אותם למשטחים מוארים התורמים לעיצוב הבית באמצעות צבעי האור וצורות שטחי התאורה המותקנים.

עיצוב תקרה מאפס - כך תעשו זאת נכון

פנו למשרדנו והצייעצו עם מעצבי פנים שיבחנו את מראה הבית שלכם ויספקו לכם טיפים מומלצים לדגמי תקרה נמתחת. ניתן להזמין את הדגמים כולל התקנה ולזכות את התקרה שלכם בעיצוב שלא ראיתם כמוהו מזה זמן רב.

ארטזון - עיצוב בית באמצעות תקרה נמתחת

בואו להתחדש בתקרה נמתחת תוצרת ART ZONE. אנו משווקים תקרות נמתחות לבתי אב ומשרדים ותורמים תרומה מכרעת לעיצובם. אנו נשמח לשרת גם אתכם ולאפשר לכם להיחשף לעולם שלם של עיצובי תקרה שלא היה ידוע לכם בעבר. אנו נשמח לענות על שאלותיכם ולהעניק לכם ייעוץ אישי להתקנה בחלל הבית. אנו נבצע גם את ההתקנה, בנוסף לייעוץ ולשיווק, ובכך נביא לכדי מעשה את התכנון העיצובי שבנינו עבור התקרה שלכם ביעילות, בקלות ותוך יישום עבודה מהירה וחלקה.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: