תקרות נמתחות לעסקים

תקרות מוארות לחללי משרדים
צוות ארטזון שמח להציג בפניכם את קולקציית התקרות לחללי משרדים. חללי משרד לוקים לא פעם בחסר מבחינת עיצוב פנים כללי, ולא תמיד יודעים כי עבודת תקרה נמתחת בתקרה יכולה לפתור בעיה זו. תקרה מוארת מתקרה נמתחת בחלל המשרד יכולה לשדרג את עיצוב הפנים של המקום, ולהפוך אותו למואר יותר, מעוצב ונעים. צוות Art Zone מומחה בעיצוב תקרות נמתחות במשרד באמצעות טכנולוגיות עיצוב והתקנה מתקדמות, עם יריעות PVC, תאורת לדים מקצועית ועוד. עם ניסיון רב שנים ומבחר עיצובים בהתאמה אישית, אנו יודעים להביא את פתרון העיצוב המושלם ביותר עבור בית העסק שלכם.

תקרות לדים מוארות במשרד

תקרות נמתחות מתוחות יוצרות אשליית גודל במשרד, ויחד עם זאת, יודעות לייצר חלוקת אור שווה בכל פינה בחלל. לכן תקרת לדים מתקרה נמתחת יכולה להאיר את המשרד בצורה אופטימאלית, ללא כל צורך בהוספת תאורה חיצונית למקום. צוות Art Zone מגיע אליכם למשרד ומתכנן יחד איתכם את התקרה בהתאם לצבע, גוון או הדפס שתרצו. לאחר מכן, נבצע יחד אתכם תכנון לחלוקת גופי התאורה, ויצירת תקרה מושלמת עם לדים שתאיר כל פינה במשרד. הייחודיות בשירות שלנו הוא ההתאמה האישית שאנו מבצעים עבורכם – מדידות והתאמת התקרה לגודל וגובה החלל תוך כדי חשיבה לייצור אופטימאלי של המוצר והתאמתו לחלל. הצוות שלנו קשוב לבקשות הלקוח, מקצועי ומנוסה, ויודע להביא לכם את המוצר הטוב ביותר תוך זמן קצר.

השירות שלנו מותאם גם לחנויות, מרכזים מסחריים, או כל חלל עסקי. צוות ארטזון תמיד שמח לעמוד לרשותכם עם מבחר אפשרויות לעיצוב ייחודי לתקרת תקרה נמתחת מוארת. אתם מוזמנים להתרשם ממבחר הדגמים וליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.

מהן תקרות לעסקים ומה השימוש בהן? - כל השאלות והתשובות

תקרות נמתחות לעסקים או למשרד יוצרות אשליית גודל וייצר חלוקת אור שווה בכל פינה בחלל. לכן תקרת לדים או תקרות נמתחות יכולות להאיר את המשרד בצורה אופטימלית ללא צורך בהוספת תאורה חיצונית.

תקרות לעסקים כוללות לא מעט יתרונות כגון – גמישות המאפשרת התקנה באזורים שונים, התקנה פשוטה ומהירה, מראה עיצוב חדשני ומודרני לפי בקשה אישית של הלקוח, עמידות ברטיבות ולחות.

חברת ארטזון מומחית בתחום תקרות נמתחות והנמכת תקרות לעסקים ולמשרדים, השירות שלנו מותאם גם לחנויות, מרכזים מסחריים, או כל חלל עסקי. אנו עובדים רק עם חומרי גלם איכותיים המבטיחים עמידות לטווח ארוך מאד.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: